Volgers

zondag 28 februari 2016

Hoe print ik een gratis patroon van een blog?

Weten jullie eigenlijk dat het heel makkelijk is om een gratis patroon af te printen van een Blog, zonder de sidebars, knoppen en andere hebbedingetjes?

Ik heb deze handige site een paar daagjes geleden ontdekt. Je hoeft je niet aan te melden of te registreren. Je opent volgende link:

Hoe werkt het?


Klik op de bovenstaande link van printfriendly. Plaats de link van je gratis patroon in de balk waar staat' Enter a url', klik dan op 'print preview'.

Ik heb het geprobeerd met mijn patroon van de pinguin en dit is mijn resultaat:
Als je nu met je muis over de tekst gaat, gaan er stukken tekst in het geel komen, als je dit wenst kan je deze stukken tekst deleten. En op deze manier kun je ook al het overbodige deleten. Zo ontstaat er een print vriendelijke versie. Goed voor de portemonnee ;-)


Nu kan je nog kiezen tussen afdrukken, of dit opslaan als pdf.
Makkelijk hé !!!

groetjes cindy
xxx

2 opmerkingen: