Volgers

vrijdag 12 december 2014

Paar werkjes van mezelf



De little muggles muisje maakte ik een tijdje geleden voor een jarige collega.
De vertaling van dit patroon vind je ook hier op mijn blog terug.


Deze maakte ik enkele weken geleden 'just for fun'. Hier vind je de link naar het you-tube filmpje: sheep ornament.
Ook al is het Engelstalig je kan het heel makkelijk volgen, het is een makkelijk patroon en zekers te doen voor een beginner.



Hier ben ik momenteel aan bezig, mijn eigen knuffeldeken die me tijdens de wintermaanden moet warm houden. Het patroon is een kooppatroon en komt van Ravelry, voor diegene dat het ook graag zouden maken, de link vind je hier: dekentje
Ik ga er nog een tijdje mee bezig zijn, en hopelijk is die af voor de eerste koude dagen beginnen. 
Ik haak hem met Apilou deze wordt bij de Veritas verkocht, met haaknaald nr 4°.

Ik wens iedereen nog een fijn weekend en haak ze !!!

3 opmerkingen:

  1. great !
    Greetings from Poland :)
    Katarzyna


    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe creaties!

    Vele creatieve groetjes,
    Het Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Cindy,
    wat een hele mooie blog heb je en prachtige creaties
    ook ben ik jou gaan volgen veel liefs martien
    http://handwerkblogjevanmartine.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen