Volgers

zaterdag 12 maart 2016

Zoals beloofd...

Ietsje later dan beloofd, maar met deze projecten ben ik bezig. Want zeg nu zelf aan één en hetzelfde bezig zijn is nogal een beetje saai. 
Ik denk dat er bij vele haaksters en naaisters meer dan één project ligt waar nog aan verder gewerkt moet worden. 
Heel herkenbaar? We zijn echt geen uitzondering op de regel ;-)


Begonnen aan de Lily pond maar nog te weinig aan gehaakt om er al mee te kunnen pronken…. 





En eindelijk kwam het kleurtje binnen waar ik al een hele tijd op wachtte, en ja het was om zeep. Kon me niet bedwingen om eraan te beginnen.
Eerst opgezet met haaknaald nr 4 maar dat viel veel te klein uit. Dan maar opnieuw begonnen met dubbele draad en haaknaald nr 6. En dit is het voorlopige resultaat:



Ik ben helemaal gek van emoji , en het patroontje kan je hier vinden samen met nog 9 anderen.

Nu nog een rand erom heen haken en een achterkant zodat er een kussen in past, en klaar is kees.
Ik wens jullie allemaal nog een heel fijn weekend toe xxx
Liefs cindy

5 opmerkingen:

  1. Grappig kussenhoesje! Dat wil ik ook nog eens proberen, de c2c steek. Voor mij is 1 patroon tegelijk het prettigst en dat heb ik ook meestal. Fijne zondag, ik denk dat je er wel een prettige invulling aan weet te geven met al die projecten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oooo echt, ik wou echt dat ik dat ook kon 1 project per keer. Pas op dat je niet verslaafd geraakt aan de C2C, je bent gewaarschuwd ;-)
      groetjes cindy

      Verwijderen
  2. Heel mooi! Krijg c2c techniek niet echt mooi gedaan.Weet niet hoe het komt, maar ga blijven proberen tot het lukt :-))

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Blijven proberen, het lukt je wel. Ik vind het zo een geweldige steek
      groetjes cindy

      Verwijderen