Volgers

vrijdag 18 april 2014

Er is een nieuw boekje uit van amigurumi's

Prettig gestoorde Amigurumu's het is eens wat helemaal anders, stuk voor stuk hele leuke creaties om te maken.






Mijn favorietjes zijn alvast de angsthaas ,daar ben ik nu momenteel aan bezig , de snoeshaan, de sloddervos,
de kletsmajoor.
Welke wordt jou favoriet?






 Een intervieuw met Den Dennis kan je hier lezen: wolplein




 Ben je helemaal gek van zijn leuke ontwerpjes dan vind je op de volgende link nog meer van hem: 

Ik wens iedereen een heel fijn freubel weekend

groetjes cindy


4 opmerkingen:

  1. erg leuk, lijkt me een mooi boekje voor mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super leuk boekje, ik heb snotaap er al uit gemaakt, mijn favoriet. Ben benieuwd hoe jou creaties worden. Fijne paasdagen, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hij is spijtig genoeg nog niet af de snotaap. Maar ik wens jou een fijn weekend toe

      Verwijderen
  3. leuke blogje ik zag u via andere bloggers...zal zeker terug komen..

    BeantwoordenVerwijderen